tisdag 28 april 2009

I Utomlandet Talar Jesus Engelska Med Alla Barnen

I magasinet Filter gjordes en intervju med Carola där hon berättade att: "Jag upplevde hur Jesus sade till mig: 'Let me love you like that. I want to be the lover of your soul.' Jesus vill vara min själs älskade. Ibland kan jag nästan känna honom."

En läsare mailade in en fråga. Undrade hur det kom sig att Carola fick svar på engelska av Jesus.
Tydligen hade reportern faktiskt ställt den frågan. Carolas svar:

Jag vet faktiskt inte, kanske för att jag var utomlands.”

Jesus christ... Vilken tur att det inte var rena rama grekiskan. Och vilken himmelsk tur att hon besökte ett land där de talar engelska. Kan Jesus för övrigt Carolas förstaspråk: rappakalja? Dum fråga. Jesus kan väl alla språk.

Källa: Arbetaren pappersupplaga samt google och då följande: en Dagen-blogg och en annan blogg. The One and Donny.

1 kommentar:

mishka sa...

Jesus visste tydligen inte vem Carola var då hehe, annars skulle han åtminstone snacke norsk.