Visar inlägg med etikett Skon. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Skon. Visa alla inlägg

söndag 1 februari 2009

Skon Som Klämmer

Enligt vissa källor tror Dick "Bagdad Bob den andre" Erixon att denna sko är till George W. Bushs ära och att detta är beviset för att Bush nu håller på att omvärderas även i Irak.*



* Det skrämmande med det här är att jag vet inte om det jag nu skrivit är ironi eller ren och skär sanning.