tisdag 13 mars 2007

Lite Nyandlighet För 9:90

Hör mig ut:

Saknar du något? Känner du att det är något du saknar? Kanske är det: Ditt rätta jag. Ditt inre jag. Låt mig få erbjuda min hjälp att hjälpa dig att: Bli den du är. Förverkliga dig själv. Du förtjänar bättre. Just du förtjänar bättre. Om du bara vågar tro på dig själv kan du bli allt du vill. Och det du inte visste att du ville. Den kurs jag erbjuder är unik.

Du är en trädgård. Just du är en trädgård som kan blomma, så som vackra blommor kan, men ingen sett, bara du får rätt omvårdnad och bevattnas för du har bra rötter. Din själ är vacker. Just din själ är vacker. Låt Paolo Pissoffi vägleda dig till ditt rätta jag. Det kan ske, bara du går min kurs. Den är billig. För jag rear ut min själ. Jag rear ut min själ för att du ska få full tillgång till din. Och till din potential. Ty just din potential är unik. Och om du känner dig ur balans så ska jag hjälpa dig med det. Jag är en balansspelare och expert på att hjälpa människor att finna meningen i sitt liv. Och just din mening är det någon mening med.

Kontakta mig, så ska jag frälsa dig. Just dig. Jag tror på dig när ingen annan gör det. Därför att du är speciell. Just du. Just du med plånboken.

...Så kan resan börja, till att bli den du är. Du behöver bara köpa en biljett och hoppa på rätt tåg. Du behöver inte betala mycket för du ska inte långt. Bli den du redan är. Våga bli lycklig, utan att ta några risker, via Paolo Pissoffi. Om du vill bli lycklig det vill säga. Vill du det? Vill du bli den du är? Just du.

Inga kommentarer: