lördag 27 januari 2007

...För Muslim Är Ju Inte Bra Att Vara

...Och som om inte det vore nog, med att USA fått sin första muslimska man i kongressen. Man har upptäckt att Barack Obama heter Hussein i andra namn. Det kan vara en av anledningarna till att Fox New nu sprider ut att Obama kan vara, usch, usch,... muslim.

Men Obama-lägret slår tillbaka:

To be clear, Senator Obama has never been a Muslim, was not raised a Muslim, and is a committed Christian who attends the United Church of Christ in Chicago.
http://obama.senate.gov/press/070123-debunked_insight_magazine_and_fox_news_smear_campaign/index.html

1 kommentar:

Ryan Ghadban sa...

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!! Ännu en gång har Jon Stewart bevisat varför han är den bäste satiristen i hela USA!

Jag såg reklamen om den intervjun, men hann aldrig se själva intervjun, äntligen får jag se hur han reagerade!

:)! Så fort jag får lite tid, ska jag sätta upp den på min egna blogg också!